شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که لباس خیلی زیبا و گرانی را انتخاب کرده اید اما وقتی آن را پرومی کنید آن لباس اصلا به شما نمی آید  یا اینکه از لباس خیلی زیبایی که دوستتان پوشیده است لذت می برید اما وقتی شما همان لباس را انتخاب میکنید ومی پوشید آن لباس در تن شما اصلا جذاب و زیبا نیست اما این به این معنا نیست که شما خوش اندام نیستید!!!!!!!

شما شکل و فرم اندام خود را نشناخته و لباس مناسب با اندام خود انتخاب نکرده اید!!!!

اگراندام خود را بشناسید و متناسب با آن لباس بپوشید شما بهترین خواهید بود .

ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی ‌کنیم.

 خانمهای عزیز اصفهانی برای مشاهده بهترین فروشگاه های لباس مجلسی اصفهان کلیک کنید.

اندام گلابی شکل

به کسانی که پایین تنه آنها چاق تر و بزرگتر از بالاتنه شان است گفته می شود. خانم‌هایی که در این گروه قرار می‌گیرند باید به شیوه‌هایی لباس بپوشند که توجه دیگران بیشتر به بالاتنه و شانه هایشان جلب شود .

با استفاده ازاکسسوری و گردنبند های بسیار زیبا و جذاب بر روی لباس خود می توانید توجه دیگران را به بالا تنه تان جلب کنید یا از لباس هایی که دارای تزیین و طرح هایی در قسمت بالاتنه شما هست استفاده کنید .

ازپوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان خودداری کنید.رنگ های روشن را برای بالاتنه خود و رنگ های تیره را برای پایین تنه خود انتخاب کنید . از لباس هایی که دارای آستین های گشاد هستند برای توجه دیگران به بالاتنه خود استفاده نمایید.

 همراهان عزیزم در شهر زیبای شیراز برای مشاهده بهترین فروشگاه لباس مجلسی شیراز کلیک کنید.

برای خواندن مقاله مانتو اداری اینجا کلیک کنید.

اندام مستطیل شکل

این نوع اندام شامل کسانی می‌شود که سینه ها وپهلو و باسن آنها تقریبا در یک خط مستقیم قرار گرفته است .

اگر اندام شما مستطیلی شکل است از راهکارهای زیر استفاده کنید.

 استفاده از شومیزهای تقریباً گشاد و طرح دار بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

 اگر قصد پوشیدن دامن دارید از دامن های پف دار یا پلیسه دار استفاده کنید.از پوشیدن شلوار راسته خودداری کنید. شلوارهای دم پا یا پاچه گشاد بهترین انتخاب برای شما می باشد .هرگز لباس تنگ نپوشید.

همراهان عزیز در شهر تهران برای مشاهده مزون لباس شب تهران کلیک کنید .

 

اندام سیبی شکل

کسانی که شکم و شانه های پهن دارند و دست‌ها و پاهایشان لاغرتر از دیگر اعضای بدنشان است در این دسته قرار می گیرند. در این دسته بالاتنه چاق ترازپایین تنه و پاها می باشد.

 اگر اندام شما سیبی شکل است از راهکارهای زیر استفاده کنید .

شما نباید توجه دیگران به شکم تان را بیشتر کنید به عنوان مثال هرگز از لباس هایی که دارای طرح در ناحیه شکم هستند استفاده نکنید.هرگز از لباس هایی که در ناحیه شکم تنگ شده‌اند استفاده نکنید. ازپوشیدن لباسهای گشاد و حجیم که بالاتنه شما را چاق تر و پرتر نشان می‌دهد خوداری کنید .هرگز از لباسهای آستین پلیسه دار استفاده نکنید.

 

همراهان عزیزدرشهرزیبای مشهد

اگر قصد خرید لباس مجلسی در مشهد دارید میتوانید با مراجعه به سایت هات ناز لیست فروشگاه های لباس شب مشهد را مشاهده نمایید و بهترین خرید را داشته باشید.

همراهان همیشگی سایت هات ناز امیدوارم بعد از شناسایی اندام خود واین که در کدام دسته قرار دارید بهترین لباس را متناسب با اندامتان انتخاب کنید و به زیبایی بدرخشید.